Sunday, October 31, 2010

-:|:- AriyaTAPESH -:|:- جدید ترین پیامک عاشقانه آبان ماه ۸۹

 

 
 
 

 

 

 

برای خرید گردنبند ماه تولدتان روی عکس آن کلیک کنید

گردنبند متولدین ماه فروردین گردنبند متولدین ماه اردیبهشت گردنبند متولدین ماه خرداد گردنبند متولدین ماه تیر گردنبند متولدین ماه مرداد گردنبند متواد ماه شهریور
گردنبند متولدین ماه مهر گردنبند متولدین ماه آبان گردنبند متولدین ماه آذر گردنبند متولدین ماه دی گردنبند متولدین ماه بهمن گردنبند متولدین ماه اسفند
 

[i][i][i]

[hyplnkstrVSImageURL] معجزه اي در افزايش قد  [hyplnkstrVSImageURL]  GUCCI ساعت  
 

جدید ترین پیامک عاشقانه آبان ماه ۸۹

 

قوانین علم را به هم زده ای!
نبودنت وزن دارد !
تهی … اما .. سنگین!

_______________________

قلب من از صدای تو چه عاشقانه کوک شد
تمام پرسه های من کنار تو سلوک شد
عذاب میکشم ولی عذاب من گناه نیست
وقتی شکنجه گر تویی شکنجه اشتباه نیست

_______________________

هر چند که دور از عشق بازی هستیم

اما به رضای عشق راضی هستیم

بر فرض که این مساله هم حل بشود

ثابت شده ما دو خط موازی هستیم .

_______________________

مهم نیست
از کجا آمده‌ای
یا به کجا می‌روی؛
من تو را
به هر ‌جهت
دوست دارم!

 
نرم افزارهاي آرايشگري+كتاب
  [i]
 
به همراه مجموعه كامل مدل مو و آرايش
 قيمت: 6000  تومان        CD/DVD
[k] [t]  

_______________________

عمری است شبانه روز لب هایت را ….

لب باز نکن ، هنوز لب هایت را ….

نه ، سیر نمی شوم به چندین بوسه

بر روی لبم بدوز لب هایت را

_______________________

تو رفته ای
و
من افتاده ام!
تو از دست, من از پا ..

_______________________

شب گم شده در سیاهی چشمانت

شد رود ستاره راهی چشمانت

قربان نگاه تو که اقیانوسی

افتاده به تور ماهی چشمانت

لوسيون پاك كننده آرايش rilanja
  [i]
 
پوستتان را پاكسازي كنيد. شاداب شويد...
 قيمت: 6000  تومان        پزشکی و سلامت
[k] [t]

_______________________

شال و کلاه می بافم

با خیالت

تا در سرمای نبودنت یخ نبندم….

_______________________

تا عشق دوید از دهانم بیرون

نام تو کشید از دهانم بیرون

گفتم که به تو حرف دلم را بزنم

یک بوسه پرید از دهانم بیرون

_______________________

چه کاغذها که سپیدی دلشان از نام تو سیاه شد…

از دل تنگی هایم

از احساسم

هزاران هزار صفحه سفید کاغذ سیاه شدند

کاغذها عاشق شدند

ولی تو..!

انگشتر ساعتي
  [i]
 
با يك تير 2 نشان بزنيد... هم انگشتر و هم ساعت...هم بسيار شيك هم خيلي متفاوت
 قيمت: 8500  تومان        زيورآلات
[k] [t]

_______________________

تا کی رم آهو ها را در چشمت ببینم و

آه بکشم ؟

عشق جرات می خواهد عزیزم…

می روم پلنگی دست و پا کنم !

_______________________

نه سیب نه گندم است بین من و تو

بین من و تو گم است بین من وتو

این عشق که دیگران از او می گویند

یک سوءتفاهم است بین من و تو

_______________________

چه دلی دارم من
که ذوق از خنده‌های تو
مرا نمی‌کشد!

Legendary - افسانه اي+كتاب
  [i]
 
بازي اكشن اول شخص زيبايي كه قبل از انتشارش تبليغات گسترده اي را معطوف خود كرد !
 قيمت: 6000  تومان        CD/DVD
[k] [t]

_______________________

حافظه‌ام ….. همه چیز و همه کــــس را فراموش می‌کند!!… خسته شدم بس که سابیدمش….. و تو هر بار .. نمایان‌تر شدی!

_______________________

این حرف آخر نیست
به ارتفاع ابدیت دوستت دارم
حتی اگر به رسم پرهیزکاری های صوفیانه
از لذت گفتنش امتناع کنم

نرم افزار گفتار به نوشتار+كتاب
  [i]
 
پر طرفدارترين نرم افزار چند ماه اخير.......تنها با خواندن متن، آن را تايپ نماييد
 قيمت: 6000  تومان        CD/DVD
[k] [t]  
آموزش شعبده بازي(استاد كاوه+..
  [i]
 
در اين مجموعه جذاب شما با روشها و حقه هاي شعبده بازي آشنا مي شويد و
 قيمت: 11000  تومان        کتاب و سی دی
[k] [t]  
انگشتر كريستال
  [i]
 
يك انگشتر زيبا و شيك ويژه ي خانم هاي ايراني
 قيمت: 6500  تومان        زيورآلات
[k] [t]

مجموعه آثار دکتر علی شریعتی

مجموعه ای استثنایی و بی نظیر با قیمت استثنایی

تمام آثار شریعتی شامل کتاب، فیلم ویدئویی و سخنرانی

بیوگرافی کامل استاد شریعتی

مشهورترین و نایاب ترین سخنرانی شریعتی

 "آری اینچنین بود برادر" برای اولین بار

نزدیک به 46 ساعت سخنرانی های ارزشمند استاد

کاملترین مجموعه  موجود

بسته ای کامل و بی نظیر برای عاشقان

 و دوستداران استاد شریعتی

قيمت : 5500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

استاد شریعتی، سردامدار جریان روشنفکری در ایران

با تمام دیدگاهها و نظریات دکتر شریعتی آشنا شوید

مجموعه ای که شاید دیدگاه شما را نسبت به بسیاری مسایل تغییر دهد

قيمت : 5500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

دکتر شریعتی، استادی که تمام مسایل

 پیرامون خود را به نقد می کشد

سخنرانیهای جنجالی دکتر شریعتی در عصر طاغوت

قيمت : 5500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

مجموعه ای کامل از تمام کتابهای دکتر شریعتی

1- علی، حقیقتی برگونه اساطیر

2-مکتب، وحدت، عدالت، علی

3-بازگشت به خویشتن

4-فاطمه، فاطمه است

5-مذهب علیه مذهب

6-نیازهای انسان امروز

قيمت : 5500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

7-پیروان علی

8-سلمان پاک

9-کاربرد آیه های قرآن

10-تشیع علوی، تشیع صفوی

به همراه دستنوشته های دکتر شریعتی برای اولین بار
 

 

 

 

__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE

Hobbies & Activities Zone: Find others who share your passions! Explore new interests.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.


Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment