Friday, July 30, 2010

-:|:- AriyaTAPESH -:|:- دامن هنرپیشه فارسی1 در بازار +عکس

 

 

دامن هنرپیشه فارسی1 در بازار +عکس

طبق آماری که صدا و سیما در این خصوص منتشر کرده است، بیش از 45 درصد از مردم تهران بیننده ماهواره هستند که نسبت به سال گذشته 10 درصد رشد پیدا کرده‎اند و 49 درصد از بینندگان ماهواره، شبکه‌ی فارسی‎1 را تماشا می‌‌کنند

آتی نیوز: امروز تنها مردم نیستند که کانالهای خود را برای دیدن فارسی وان تنظیم کرده اند. بلکه بعضی از مسولین و متولیان امور فرهنگی نیز با شکل گیری این موج ، احساس وظیفه کرده و به رصد دقیق این کانال می پردازند. ...و نگران از محتوای سریالهای این شبکه.   
 واقعا فارسی وان چیست؟ بختکی به جان خانواده ها، یا صدای بلند زنگ خطری که، کسی برای شنیدن آن علاقه ای ندارد.


طبق آماری که صدا و سیما در این خصوص منتشر کرده است، بیش از 45 درصد از مردم تهران بیننده ماهواره هستند که نسبت به سال گذشته 10 درصد رشد پیدا کرده‎اند و 49 درصد از بینندگان ماهواره، شبکه‌ی فارسی‎1 را تماشا می‌‌کنند.


با این وجود جناب ضرغامی چندی پیش عنوان کرد که، این شبکه‌ها به هیچ عنوان تهدید محسوب نمی‌شوند. وی همچنین اضافه نمود : نه شبکه‎‎های سیاسی ماهواره‎ای و نه شبکه‎‎های غیرسیاسی، تهدید نیستند و کارشناسانی که این حرف را زده‌اند، مرعوب هستند.
طبیعی است که ایجاد انحصار رسانه ای در قرن حاضر امکان پذیر نمی باشد. شاید با نگاهی واقعانه بینانه تر فارسی1 نیز یکی از صدها شبکه ای باشد که امروز از طریق ماهواره قابل دریافت است و همانطور که اقای ضرغامی فرمودند حداقل مسئولین صداو سیما را نمی تواند مرعوب خود کند.


لازم به ذکر است چندی پیش یکی از نشریات با چاپ عکس یکی از هنرپیشگان سریالهای فارسی وان، سالوادور سرینسا را وارد حریم خانه هایی کرد، که حتی یک قسمت از این سریال را ندیده بودند. چاپ این عکس در یک نشریه خانوادگی ، به این معنا و مفهوم هست که خانواده هایی که ماهواره هم ندارند از این هجمه بی نصیب نمانده و بدون هیچ گونه مقاومتی این خانم! وارد زندگی افراد شده است.


بنا به این گزارش از همه مهم تر سوء استفاده عده ای سودجو، از فضای ایجاد شده و حرکت در راستای اهدافی است که دشمنان این مرز و بوم برای آن اندیشیده اند. در این بی توجهی مسئلین فرهنگی و اماکن و.... نوعی دامن زنانه وارد بازار شده است که بر روی آن درج شده «مدل ایزابل». واقعا جایع تاسف دارد، در غفلت مسئولین ،این سودجویان سطح شعور و درک مردم را تا چه اندازه ای به حساب می آورند.


سوال همیشگی این است. اینها دستور بگیر اربابانی هستند که از آن سوی آب به اینها فرمان می دهند یا سودجویانی هستند که منتظر کوچکترین فرصتی هستند، برای اضافه کردن صفرهای حساب بانکی خود با اندکی چاشنی خود شیفتگی در قبال فرهنگ غرب؟
!


__._,_.___
Recent Activity:
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment