Tuesday, November 30, 2010

-:|:- AriyaTAPESH -:|:- این شماره تلفن ها رو حتما بخاطر بسپرید

 

 

آموزش الفبا و كامپيوتر براي كودكان

فرزندان دلبند شما به راحتي الفبا

و كامپيوتر ياد خواهند گرفت

از همين حالا به فرزندانتان كامپيوتر ياد بدهيد

بهترين و تاييد شده ترين متد آموزش كامپيوتر به كودكان

 بهترين زمان براي آموزش الفبا به فرزندتان را ازدست ندهيد!

بهترين سي دي آموزشي در فصل تابستان براي كودكان

محيط برنامه بصورت انيميشن و جذاب براي كودكان

بسيار ساده و قابل فهم براي كودكان

همراه كتاب نرم افزارهاي كاربردي

ISBN:978-600-5069-65-6

قيمت : 5500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

هم الفبا ياد بگيريد هم كامپيوتر

يك مجموعه كامل و بي نظير  مناسب براي كودكان ۳ تا ۷ سال

ديگه نيازي به پرداخت هزينه هاي بالا

براي ثبت نام در كلاس هاي آموزش نيست!!!!

اين برنامه آموزشي براي آشنايي كودكان ۳ تا ۷ سال با حروف الفبا و كامپيوتر تهيه شده است. محيط برنامه بصورت انيميشن و جذاب براي كودكان ساخته شده تاضمن ايجاد علاقه به تدريج و قبل از ورود به دوره دبستان با حروف الفبا و كامپيوتر و استفاده ابتدايي از آن آشنا شوند و مهارت هاي اوليه را در استفاده از كامپيوتر ياد بگيرند.

مجموعه بسيار مفيد براي آموزش كامپيوتر براي كودكان مقاطع پيش دبستاني ودبستان

آشنايي با مفاهيم اوليه

روش استفاده از برنامه ها

طريقه درست استفاده كردن از موس و كيبورد

قيمت : 5500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

راه جذاب و تعاملي كمك به فرزندتان براي كشف دنياي لغات...

مجموعه اي فوف العاده براي آموزش خواندن،مناسب براي كودكان3 تا 7 ساله.

 بهترين زمان براي آموزش الفبا به فرزندتان را ازدست ندهيد!

اين ممكن است سوال درستي باشد كه... چرا والدين بايد يادگيري فرزندشان را به تاخير بيندازند وقتي بهترين زمان يادگيري الفبا در خردسالي است؟
مغز يك كودك با سرعت شگفت انگيزي پرورش پيدا مي كند... نزديك به 90% در طول 5 سال اول زندگي!

بهترين و راحت ترين زمان براي يادگيري  در طول سالهاي خردسالي و نوباوه گي... زمانيكه مغز در حال ساخت هزاران سيناپس و ارتباط است ، به كودك اجازه مي دهد نوشتن و تلفظ يك لغت را با هم ياد بگيرد.

آموزش كار با كامپيوتر با جديدترين متدهاي علمي در جهان

با صرف كمترين هزينه و زمان ممكن الفبا

و كار با كامپيوتر را به فرزندان دلبندتان آموزش دهيد

قيمت : 5500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

تصور كنيد كه ميتوانيد ابزار اوليه يك ارتباط مفيد و موثر در زندگي ، افزايش ظرفيت يادگيري و يك شخصيت احساسي را به كودكتان بدهيد.
دكتر تيتزر معتقد است شروع مهارت خواندن در مدرسه براي كودك بسيار دير است و مفيدترين زمان طبيعي براي يادگيري زبان تقريبا از زمان تولد تا 4 سالگي است.
در طول اين دوره يادگيري يك زبان به هر شكل، شامل تلفظ ،شنيدن و نوشتن براي كودك بسيار ساده تر است. كودكي كه زودتر شروع كند بهتر مي خواند و از يادگيري لذت بيشتر مي برد.
مطالعات ثابت كرده اند كه كودكي كه خواندن را زودتر شروع مي كند، در مدرسه و بعدها در زندگي وظايفش را بهتر انجام مي دهد ، اعتماد به نفس بيشتري دارد و از ماندن در مدرسه لذت بيشتري مي برد

مطابق با جديدترين متدهاي علمي دنيا

كودكان خود را با علم روز دنيا تربيت كنيد

قيمت : 5500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

هم الفبا ياد بگيريد هم كامپيوتر

راه جذاب و تعاملي كمك به فرزندتان براي كشف دنياي لغات...

مجموعه اي فوف العاده براي آموزش خواندن،مناسب براي كودكان3 تا 7 ساله.

 بهترين زمان براي آموزش الفبا به فرزندتان را ازدست ندهيد!

ديگه نيازي به پرداخت هزينه هاي بالا

براي ثبت نام در كلاس هاي آموزش نيست!!!!

                      

این شماره تلفن ها رو حتما بخاطر بسپرید

 حتما خبر دارید که با گرفتن بعضی از شماره تلفن ها، می توانید مشاوره خانوادگی بگیرید، درخواست تاکسی کنید یا قبض هایتان را پرداخت کنید، اما بعید است بدانید که این همه شماره برای رفع مشکلات دیگر نیز در اختیار شما هستند.

 

شماره تلفن 148

این روزها مشاوران به ازای یک ربع ساعت که با شما حرف می زنند، قیمت سرسام آوری طلب می کنند، اگر فقط یک راهنمایی کوچک می خواهید و نمی خواهید زیاد هزینه کنید، می توانید به 148 زنگی بزنید. این یک مرکز مشاوره معتبر است با این تفاوت که برای استفاده از آن می توانید توی خانه تان بنشینید و بدون این که لازم باشد توی چشم مشاورتان نگاه کنید، کمک بگیرید. اصلاً مهم نیست که مشاوره تان چقدر طول می کشد، مشاورها هر قدر که بخواهید، به رایگان برایتان وقت می گذارند، بعد هم کدشان را به شما می دهند تا بتوانید کارتان را پیگیری کنید.

اگر خدای نکرده مشکلتان حاد بود، همین مشاورها شما را به یک پزشک معرفی می کنند، به هر حال هیچ چیز جای صحبت کردن حضوری را نمی گیرد. اگر برای اولین بار به مرکز مشاوره زنگ می زنید و مشاور خاصی را در نظر ندارید، خودشان شما را به یک مشاور وصل می کنند.

 
ترفند هاي فعاليت در بازار بورس
  [i]
 
بورس مطمئن ترين روش  افزايش سرمايه و كسب درآمد
 قيمت: 10000  تومان        CD/DVD
[k] [t]

شماره تلفن 1818

این شماره به اندازه کافی معروف هست، همین که بتوانید بدون ایستادن و وقت تلف کردن در صف بانک، از خانه خودتان و در حالتی که روی کاناپه دراز کشیده اید قبض تلفنتان را بپردازید، خودش کلی غنیمت است. اما 1818 فقط به درد همین کار نمی خورد. این شماره در واقع شماره سامانه خدمات الکترونیکی شرکت مخابرات استان تهران است. وقتی تماس می گیرید، اول از شما می خواهد شماره را وارد کنید. بعد بدهیتان را می گوید. برای پرداخت باید شماره عابر بانکتان را بدهید. نگران نباشید، آنها هم یک شماره به شما می دهند تا اگر مشکلی پیش آمد، دست تان به جایی بند باشد.

از 1818 می توانید خدمات دیگری مثل صورت حساب های قبلی و دریافت ریز مکالمات را هم بگیرید. یادتان باشد که فقط وقتی از تلفن خودتان زنگ زده باشید می توانید از این خدمات استفاده کنید.

نرم افزار تقويت امواج مغز
  [i]
 
آيا مي دانيد دليل جذابيت جهاني آقاي شرلوك هولمز چيست؟
 قيمت: 7000  تومان        CD/DVD
[k] [t]

شماره تلفن 88612121

این شماره تلفن امداد خودرو است. الان دیگر ماشین های امداد خودرو آنقدر در شهر پراکنده اند که حتماً روزی یکی دو بار با آنها برخورد می کنید. اگر ماشینتان توی راه خراب شد، به جای اینکه بغض کنید یا با گردن کج گوشه خیابان بایستید تا یکی دلش بسوزد و نگه دارد، می توانید به این شماره زنگ بزنید تا یک مکانیک کاربلد به کمکتان بیاید. امداد خودرو در همه ایران خدمات می دهد. حتی اگر در یک روستای دورافتاده هستید، حداقل روی مشاوره تلفنی شان می توانید حساب کنید. فقط حواستان باشد وقتی به امداد خودرو زنگ بزنید که پول توی جیبتان باشد.

نرم افزار گفتار به نوشتار+كتاب
  [i]
 
پر طرفدارترين نرم افزار چند ماه اخير.......تنها با خواندن متن، آن را تايپ نماييد
 قيمت: 6000  تومان        CD/DVD
[k] [t]

شماره تلفن 192

اگر روز خیلی شلوغی دارید و می خواهید برنامه هایتان را طوری تنظیم کنید که خدای نکرده نمازهایتان قضا نشود، می توانید از این تلفن استفاده کنید. همه اوقات شرعی را تا 24 ساعت آینده به شما اعلام می کند، همه اوقات شرعی یعنی حتی ساعت نیمه شب شرعی را. اگر هم نمی دانید امروز چندم یا چند شنبه است، یا تاریخ میلادی یا قمری را نمی دانید هم، این تلفن به شما کمک می کند.

آموزش زبان انگليسي در خواب
  [i]
 
امواج مغزي انسان در حالت خواب با حالت بيداري تفاوت مي كند. وقتي انسان خواب است ا
 قيمت: 8000  تومان        CD/DVD
[k] [t]

شماره تلفن 133

133 را حتماً می شناسید این شماره به درد وقت هایی می خورد که این آژانس های دم دستی جواب نمی دهند. مثلاً شب عید یا روزهای برفی. 133 یک سری تاکسی دارد که در سطح شهر تردد می کنند. وقتی با 133 تماس می گیرید، اپراتور نزدیک ترین تاکسی بیکار به منزل شما را می فرستد دنبالتان. لازم هم نیست آدرس بدهید. اگر قبلاً حتی یکبار ازشان ماشین گرفته باشید، شماره تلفن تان را با آدرس ذخیره کرده اند. وقتی هم می رسند، تماس می گیرند تا بروید دم در. البته اگر عجله دارید، کلاً بی خیالش شوید. هیچ وقت نمی شود روی زود رسیدنشان حساب کرد.

البته تهران کلی تاکسی بیسیم دیگر هم دارد. مثلاً تاکسی بی سیم بانوان با شماره تفلن 1821،

0102020 یا تاکسی تلفنی آریا با شماره 1814. همه آنها قبض شان را با تاکسی متر حساب می کنند، پس خیالتان از هزینه راحت باشد. بهتر است هر کدام از آنها را امتحان کنید ببینید کدامشان بیشتر به کار شما می آیند.

مجموعه آثار دكتر علي شريعتي
  [i]
 
مجموعه اي استثنايي و بي نظير با قيمت استثنايي
 قيمت: 5500  تومان        CD/DVD
[k] [t]

شماره تلفن 191

اگر خدای نکرده خیلی فوری احتیاج به داروخانه پیدا کردید و به خاطر این که هول شده اید مغزتان قفل کرد و هیچی یادتان نیامد، این تلفن حسابی به دردتان می خورد. 191 با پرسیدن منطقه ای که در آن هستید، برایتان اسم و آدرس همه داروخانه های نزدیک را می خواند.

ژورنال آتليه عروس و داماد
  [i]
 
مثل ستارگان هاليوود عكس بگيريد
 قيمت: 5000  تومان        CD/DVD
[k] [t]

شماره تلفن 119

یک صدا که استرس از آن می بارد به شما ساعت را اعلام می کند! آن هم دوبار پشت سر هم. خوراک وقت هایی است که در خانه تنها هستید، یک فیلم ترسناک هم دیده اید، کافیست به آن زنگ بزنید تا زهره ترک شوید!

آموزش گام به گام هيپنوتيزم
  [i]
 
از قدرت فوق العاده هيپنوتيزم چقدر اطلاع داريد؟
 قيمت: 5500  تومان        CD/DVD
[k] [t]

شماره تلفن 137

این شماره فوریت های شهرداری است. اگر مشکلی با کوچه و خیابان پیدا کردید، مثلاً چاه فاضلاب کوچه سرریز شد یا موش توی جوی آب پیدا شد، می توانید با این شماره تماس بگیرید تا این گوشه شهرتان مثل روز اولش تمیز و مرتب شود!

آموزش زبان HOW DO YOU DO
  [i]
 
بهترين آموزش زبان با استفاده از صوت و تصوير است
 قيمت: 6500  تومان        CD/DVD
[k] [t]

شماره تلفن 199

به جای اینکه راه بیفتید، بکوبید و تا فرودگاه بروید که شماره پرواز مسافران را بپرسید، یک زنگ بزنید به 199. این شماره به شما می گوید که آن پرواز چقدر تأخیر دارد تا بیخودی توی فرودگاه معطل نشوید. کلاً هرگونه اطلاعاتی از هر پروازی بخواهید، 199 کمکتان می کند.

اسرار خدا
  [i]
 
از اسرار خدا چه مي دانيد؟
 قيمت: 5500  تومان        CD/DVD
[k] [t]

شماره تلفن 140

تا حالا چندبار شده که کد پستی تان را لازم داشته باشید و یادتان رفته باشد همراه بیاورید؟ این شماره به درد این جور وقت ها می خورد. با دادن شماره تلفن، کد پستی خانه تان را به شما می دهد. علاوه بر این، اگر آدرس مناطق پستی تهران را می خواهید و می خواهید وضعیت بسته های پستی تان را پیگیری کنید، می توانید به این شماره زنگ بزنید.

افكار ديگران را بخوانيد
  [i]
 
فكرو ذهن طرف مقابلتان را بخوانيد
 قيمت: 7500  تومان        CD/DVD
[k] [t]

شماره تلفن 142

این شماره ندای تامین اجتماعی است؛ سازمان تامین اجتماعی با بهره گیری از این سیستم بیمه شدگان و کارفرمایان را با حقوقشان آشنا می کند.

 
بسته استثنايي كارشناسي ارشد
  [i]
 
بسته استثنايي كنكور كارشناسي ارشد
 قيمت: 7500  تومان        CD/DVD
[k] [t]

شماره تلفن 134

برای اطلاع از پیش بینی هوای استان تهران و دیگر استان های کشور و همچنین اطلاع از تفسیرهای نقشه هواشناسی می توانید از سیستم هواگو استفاده کنید که اگر احیانا قصد مسافرت به منطقه ای از کشور را دارید با مشکل مواجه نشوید.

 
پذيرش و تحصيل در خارج
  [i]
 
همه چيز را در مورد جزييات پذيرش و تحصيل در خارج بدانيد
 قيمت: 13000  تومان        CD/DVD
[k] [t]

شماره تلفن 118

تماس با سامانه تلفنی 118 شما را به آخرین تلفن های به روز شده اعم از بیمارستان ها، فرهنگسراها، هواپیمایی، راه آهن متصل می کند، آ یا می دانید روزانه قریب به یک میلیون نفر با این سامانه تماس می گیرند و 500 هزار نفر از سامانه اینترنتی آن بازدید می کنند.

پيش بيني نستر اداموس
  [i]
 
آيا مي دانيد حادثه 11 سپتامبر نيز از پيشگوييهاي داموس است!!!
 قيمت: 4500  تومان        CD/DVD
[k] [t]

شماره تلفن 110

با گرفتن شماره 110 که متعلق به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است می توانید آخرین اطلاع رسانی خود را در زمینه سرقت، قتل، درگیری و نزاع و زورگیری به گوش مسئولان نیروی انتظامی برسانید

 

مترجم زبان كودكان

زبان كودكان را بفهميم

انقلابي در زندگي شما ايجاد خواهد شد !!

كودك شما بي دليل  گريه نمي كند؟!

به راحتي به خواسته هاي كودكان پي ببريد .

آيا مي دانيد كودكان با گريه هاي مختلف خواسته هاي خود را اعلام مي كنند؟!

آيا مي دانيد هرگريه خاص كودك نشاندهنده يكي از خواسته هاي اوست؟!

مناسبترين مجموعه براي مادران جوان

978-600-5096-18-7 :ISBM

2DVD +1كتاب

قيمت : 6500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

 

پرفروشترين محصول در ارتباط با كودكان در سال 2009و2010

بهترين محصول براي مادران شاغل

چگونه با نوزادان خود صحبت كنيم؟

كودكان شما حرف مي زنند

با اين مچموعه به راحتي متوجه حرفهاي كودك خود مي شويد

دنياي شما عوض خواهد شد ؟!

قيمت : 6500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

 

آيا مي دانيد هر يك از حركات كودك شما معني دارد ؟

انقلابي در زندگي شما ايجاد خواهد شد !!

آيا مي دانيد هرگريه خاص كودك نشاندهنده يكي از خواسته هاي اوست؟!

قيمت : 6500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

 

مناسبترين مجموعه براي مادران جوان

پرفروشترين محصول در ارتباط با كودكان در سال 2009و2010

بهترين محصول براي مادران شاغل

اسرار كودكان زير 2 سال را كشف كنيد

با اين مجموعه بدون دردسر و دغدغه از كودك دلبندتان مراقبت كنيد.

قيمت : 6500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

 

2DVD +1كتاب

978-600-5096-18-7 :ISBM

درمان كلافگي نيمه هاي شب

از لحظه تولد با كودك خود صحبت كنيد

نفوذ به دنياي پر رمز و راز كودكان

با اين مجموعه از بچه دار شدن نخواهيد ترسيد!!

قيمت : 6500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

 

            

 


__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE

Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.


Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Hobbies & Activities Zone: Find others who share your passions! Explore new interests.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment