Friday, July 23, 2010

-:|:- AriyaTAPESH -:|:- میخواهید بدانید مغز شما چند سالشه  (سرگرمی جالب چند دقیقه ای)

 

 
 
 

 

 

صبح اميد

اميد انتظار

 شايد اين جمعه بيايد شايد....

نرم افزار جامع درباره صاحب الزمان (ع)

1CD

همه چيز در مورد منجي عالم بشريت

قيمت : 4500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

نرم افزار جامع درباره صاحب الزمان (ع)

قيمت : 4500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

 

عكس ، فيلم ، مقاله و داستان و.... در مورد امام زمان (عج )

خلاصه اي در مورد زندگي امام زمان

 پدر: امام حسن عسكرى(ع).

مادر: نرجس.

القاب: حجت ، خاتم ، صاحب الزّمان ، قائم ، منتظَر ، و از همه مشهورتر مهدى.

شكل: چون ستاره درخشان نورانى ، و داراى خالى سياه بر گونه راست .

زاد روز: شب نيمه شعبان 255 ، هنگام طلوع فجر.

زادگاه: شهر سامراء.

 

قيمت : 4500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

بيش از 23 كتاب ارزنده از علما و دانشمندان مهدويت

 

 غيبت صغرى: از سنّ پنج سالگى به مدّت 69 سال.

  نمايندگان: چهار نفر از شخصيّت هاى شيعه به نامهاى:

1 ــ ابو عمرو ، عثمان بن سعيد بن عمرو عمرى اسدى ، وكيل و نماينده پيشين امام هادى و امام عسكرى عليهما السّلام.

2 ــ فرزند او ، ابو جعفر ، محمد بن عثمان بن سعيد ، در گذشته 304.

3 ــ أبوالقاسم ، حسين بن روح بن ابى بحر نوبختى ، در گذشته 326.

4 ــ ابوالحسن على بن محمد سمرى ، در گذشته 329.

محل اقامت نامبردگان بغداد ، و كليّه امور شيعيان و خواسته ها و نامه هاى آنان به وسيله اين چهار نفر انجام و ردّ و بدل مى شد; و آرامگاه آنان نيز در بغداد مشهور است.

 بيش از 30 مقاله كامل و جامع از برترين محققان

 

قيمت : 4500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

  غيبت كبرى: با در گذشت چهارمين نماينده و سفير آن حضرت از سال 329 آغاز گرديد; و تا به هنگام فرمان الهى مبنى بر اجازه ظهور و قيام آن بزرگوار ، همچنان ادامه خواهد داشت.

 نمـايندگان و وظـيفه مردم در دوران غيبت كبرى: كسيكه فقيه خويشتن دار ، مخالف هواى نفس ، و فرمانبر امر خداوند باشد ، او نماينده امام زمان است; و بر ديگران لازم است از او پيروى كنند; زيرا اينگونه افراد از طرف امام بر مردم حجّت اند ، و امام از طرف خداوند بر آنان حجت باشد.
هنگام ظهور: آنگاه كه منادى حقّ از جانب آسمان ندا دهد: حقّ با آل محمّد است. نام مهدى بر سر زبانها افتد; مردم دلباخته او شوند; و از كسى جز او سخن نگويند
 محل ظهور: مكّه معظّمه.
 محل بيعت ( تعهّد مردم در پيروى از امام ): مسجدالحرام ، ميان ركن و مقام. .
 نشانى: فرشته اى از بالاى سر او فرياد مى زند: اين مهدى است ، او را پيروى كنيد.

 

  حدود 8 داستان در مورد امام زمان مناسب

براي كودكان و علاقمندان

 بيش از 30 نوا و مناجات

 يادگار أنبياء: انگشتر سليمان در انگشت او ، عصاى موسى در دستش ، و بطور خلاصه آنچه خوبان همه دارند او تنها دارد.
 ياران: سيصد و سيزده نفر ( به عدد اصحاب بدر ) ، افرادى باشند كه هسته مركزى زمامدارى او را تشكيل دهند; و در حقيقت كارگردانان اصلى قيام مهدى(ع) ، و كارگزاران درجه اوّل انقلاب جهانى اسلام خواهند بود كه از اطراف جهان به دور حضرتش گرد آيند.
 روش حكومتى: بر اساس قرآن و سيره پيامبر(ص) و امام اميرمؤمنان(ع).
 شعاع و دامنه حكومت: سراسر جهان را فرا گيرد; و زمين را از عدل و داد پر كند در حالى كه از جور و ستم پر شده باشد.
 مركز حكومت: مسجد كوفه ، ــ  مركز خلافت و حكومت جدّ بزرگوارش على(ع) 
ــ .
 

 

قيمت : 4500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

 جامع ترين نرم افزار ارائه شده در مورد امام زمان

مناسب براي محققين و علاقه مندان

  

قيمت : 4500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

 

چگونگى پيروزى بر دشمنان: همانند پيروزى جدّ عالى مقامش پيامبر اكـرم(ص) بر كافران و مشركـان ، خداوند او را با گـروههاى منظّم هزار نفرى از فرشتگان يا سه هزار نفرى كه از آسمان فرود آمدند يا پنج هزار نفرى كه داراى نشان مخصوص بودند مدد داد; و نيز در جبهه هاى جنگ ياريش كند ، آنچنان كه مؤمنان را در حال شكست در بدر و ديگر جبهه هاى فراوان و روز تاريخى حنين يارى و پيروز فرمود و در جنگ احزاب ، رعب و وحشت در دل كفار و مشركان فرو ريخت.

مدت زمامدارى: روايات كه ـ اكثراً مربوط به اهل تسنّن است ـ در اين باره باختلاف سخن گفته ، امّا به عقيده شيعه خدا آگاه است.
 وزير و معاون: عيسى(ع) از آسمان فرود آيد و به عنوان وزير با حضرتش همكارى نمايد.

 بركات حكومت و رهبرى او: درهاى خير و بركت از آسمان به روى مردم گشوده شود; عمرها به درازا كشد; مردم همه در رفاه و بى نيازى بسر برند; شهرها همه بر اثر آبادانى و سرسبزى به هم پيوسته گردند ، آنچنان كه مسافران را به برداشتن توشه نيازى نخواهد بود; و اگر زنى يا زنانى تنها از مشرق به مغرب روند كسى را با آنها كارى نباشد.

 

میخواهید بدانید مغز شما چند سالشه  (سرگرمی جالب چند دقیقه ای)

 

به روش ژاپنی ها مغز شما چند سالشه؟

ابتدا روی  کلیک کنید
بعد دکمه استارت رو بزنین.
بعد از یک آماده باش 3 – 2 - 1 بایستی جای اعداد رو که چند لحظه نمایش داده می شه به خاطر بسپارین و روی جای اون ها به ترتیب از کم به زیاد کلیک کنین!!!
بعد از چند مرحله، سن مغز شما با توجه به زمان عکس العمل و درستی اون محاسبه و نمایش داده می شه !!!
 
آموزش زبان كودكان
  [i]
 
كودكانتان هم كارتون مي بينند هم زبان ياد مي گيرند براي اولين بار پرفروشترين روش
 قيمت: 10000  تومان        کتاب و سی دی
[k] [t]  
 
حالا فکر نکنی چون دانشجو هستی حتما تست رو ردیف میزنی امتحان کن بعدا ببین مغزت به سن خودت میاد یا نه

گنجينه طلايي موسيقي سنتي ايران زمين

آلبوم كامل آثار استاد

محمد رضا شجريان

4 CD

      

قيمت : 11000 تومان

محمدرضا شجريان (۱ مهر ۱۳۱۹) خواننده برجسته موسيقي ايراني‌.

محمدرضا شجريان در مهر ۱۳۱۹ در مشهد زاده شد و از كودكي با همان لحن كودكانه مي‌خواند در سال ۱۳۳۷ به راديو خراسان رفته و در رشته آواز مشغول گرديد. سپس براي اجراي برنامه‌هاي گلها به تهران نزد استاد پيرنيا دعوت شد و در بيش از يكصد برنامه گلها و برگ سبز شركت كرد. او از سال ۱۳۴۵ با احمد عبادي آشنا شد و از سال ۱۳۴۶ در كلاس مهرتاش شركت نمود.

در ۱۳۵۰ با فرامرز پايور آشنا شد و يادگيري سنتور و رديفهاي آوازي را دنبال كرد. از سال ۱۳۵۲ نزد عبدالله دوامي كليه رديفهاي موسيقي و شيوه‌هاي تصنيف‌خواني را فرا گرفت. ۱۳۵۴ نزد نورعلي خان برومند سبك سيد حسين طاهرزاده را فرا گرفت.

شيوه‌هاي آوازي اقبال السلطان، تاج اصفهاني، ميرزا ظلي، اديب خوانساري، قوامي و بنان را روي صفحات و نوارها به دقت دنبال كرد. از ۱۳۵۴ تدريس هنر جويان را در رشته آواز در دانشكده هنرهاي زيباي دانشگاه تهران آغازكرد و در سال ۱۳۵۸ با تعطيلي اين رشته كار تدريس خود را پايان داد.

در ۱۳۵۷ چندين سرود ميهني اجرا كرد و همكاري خود را با سازمانهاي دولتي ادامه نداد و در خانه به تحقيق و تدوين رديفهاي آوازي پرداخته و به آموزش شاگردان قديمي‌اش همت گماشت. شجريان اكنون به همراه پسرش همايون شجريان به ترويج و اشاعه موسيقي اصيل و سنتي ايراني مي‌‌پردازد.

 

      

قيمت : 11000 تومان

زندگي‌نامه
در مشهد به دنيا آمد. از كودكي با توجه به استعداد و صداي خوبش تحت تعليم پدر كه خود قاري قرآن بود مشغول به پرورش صداي خويش شد، و در ۱۰ سالگي در راديو به تلاوت قرآن مي‌پرداخت. در سال ۱۳۵۷ در مسابقه تلاوت قرآن كشوري رتبه اول را به دست آورد.

موسيقي را نزد استادان بزرگ موسيقي ايران فراگرفت. كنسرت‌هاي زيادي از شجريان به يادگار مانده كه از مهم‌ترين آنها مي‌توان از كنسرت راست پنجگاه به همراه محمدرضا لطفي و ناصر فرهنگ‌فر ياد كرد. از كارهاي ديگرش، همكاري با گروه عارف وشيدا و همچنين چاووش بود كه آثاري به يادماندني موسيقي ايران را شامل مي‌شوند. پس از آن با اجراي كنسرتهاي بسيار به همراه استادان ديگر به شناساندن موسيقي ايران در جهان كارهاي بسياري انجام داد كه هنوز هم ادامه دارد. به همراه مشكاتيان، لطفي، عليزاده، موسوي، پيرنياكان، كسايي و ديگر استادان كارهاي بسياري ضبط كرده است. هم اكنون نيز به اجراي كنسرت به همراه همايون شجريان، حسين عليزاده و كيهان كلهر مشغول است.


استادان آواز
اسماعيل مهرتاش،رضاقلي‌ميرزا ظلي، تاج اصفهاني، احمد عبادي، عبدالله دوامي،اقبال‌السلطان آذر، قمرالملوك وزيري، نورعلي برومند، و محمود كريمي از جمله استاداني بودند كه محمدرضا شجريان رديف‌ها، گوشه‌ها، و دوره‌هاي آوازي موسيقي ايراني را پيش آنها تمرين ‌كرد، همچنين نوازندگي سنتور را نزد جلال اخباري و استاد فرامرز پايور آموخت. خود عبدالله خان دوامي شاگرد افرادي چون ميرزا عبدالله و درويش خان از بزرگان موسيقي و آواز ايراني بوده است. در نيويورك آنقدر خواند كه مردم خوابشان برد.

      

قيمت : 11000 تومان

همكاري با راديو و تلويزيون
براي اولين بار در سن ۱۰ سالگي به تلاوت قرآن در راديو محلي پرداخت و در سال ۱۳۳۷، ۱۸ ساله بود كه مشغول به همكاري با راديو خراسان شد. سال ۱۳۴۶ به تهران ‌آمد و در اواخر دهه ۴۰ و تا سال ۵۶ با «راديو ايران» همكاري كرد. به دليل مخالفت خانواده با نام مستعار «سياوش بيدگاني» در برنامه «برگ سبز» و «گلهاي تازه» اجراهاي بسياري توسط كنسرت راديو به همراه محمدرضا لطفي، جليل شهناز، حسن ناهيد، ناصر فرهنگ‌فر و ديگر نوازندگان آن دوره اجرا كرد. در سالهاي آخر حكومت محمدرضا شاه پهلوي، شاه ايران، همكاري خود را به گفته خود به دليل «پخش آهنگ‌هاي مبتذل» با راديو و تلويزيون قطع كرد. پس از انقلاب ۱۳۵۷ ايران و متعاقب آن انقلاب فرهنگي سال ۱۳۵۹ و قطع برنامه‌هاي موسيقي همكاري او نيز با راديو قطع شد.

در سال‌هاي اخير و پس از اصلاحات، راديو فرهنگ، در برنامه نيستان برخي از كارهاي قديمي و جديد او را پخش مي‌كند، همچنين شبكه چهار جمهوري اسلامي در برنامه‌اي تحت عنوان آواي ايراني، با استفاده از «گنجينه گلهاي تازه راديوايران» آواز شجريان را همراه با تصاويري از خوشنويسي، نگارگري و ديگر هنرهاي ايراني پخش مي‌كند.


جوايز
در سال ۱۳۷۸ موفق به دريافت جايزه پيكاسو و ديپلم افتخار از طرف سازمان يونسكو در پاريس شد. اين جايزه هر پنج سال به هنرمندي كه براي شناساندن فرهنگ و هنر كشورش مي‌كوشد اهدا مي‌شود. پيش از وي، اين جايزه را نصرت فاتح‌علي‌خان از پاكستان دريافت كرده بود.

 

      

قيمت : 11000 تومان

محتواي كاري
بيشتر آوازها و تصنيف‌هاي اجرا شده گزيده‌اي بوده است از اشعار شاعران بزرگ ايران چون سعدي، حافظ، مولوي، باباطاهر، خيام و برخي تصنيف‌هاي قديمي با مضامين عاشقانه، و اجتماعي؛ همچنين استاد شجريان در برخي كنسرت‌ها و كارهاي جديدتر خود از «شعر نو» شاعراني چون «فريدون مشيري»، «نيما»، «سهراب سپهري»، و «مهدي اخوان‌ثالث» و «هوشنگ ابتهاج» استفاده كرده است. از جمله كارهاي مشترك او گزيده‌اي است از «رباعيات خيام» با صداي شجريان و رباعي‌خواني احمد شاملو.


خوشنويسي
محمدرضا شجريان علاوه بر استعدادش در آوازخواني، علاقه زيادي به خوشنويسي ايراني دارد، او از سال ۱۳۴۴ به فراگيري خوشنويسي نزد استادان ابراهيم بوذري، و حسين ميرخاني مي‌پردازد. در حال حاضر ايشان سبك ويژه خوشنويسي خود را دنبال مي‌كنند.

      

قيمت : 11000 تومان

آثار
جام تهي، ارديبهشت ۱۳۸۴
‌ فرياد
‌ زمستان است
بي تو به سر نمي‌شود
بوي باران
‌ آرام جان، ‌۱۳۷۸
آهنگ وفا، ۱۳۷۸
‌ تلاوت قرآن ۱و ۲، ۱۳۷۸
شب، سكوت، كوير، ۱۳۷۷
چهره به چهره،‌۱۳۷۷
راست پنجگاه، ۱۳۷۷
معماي هستي، ۱۳۷۶
‌شب وصل، ‌۱۳۷۶
رسواي دل، ۱۳۷۶
عشق داند، ۱۳۷۶
‌ ساز قصه‌گو، ۱۳۷۵
در خيال، ۱۳۷۵
پيغام اهل دل، ۱۳۷۵
همايون مثنوي، ۱۳۷۴
گنبد مينا، ۱۳۷۴
جان عشّاق، ۱۳۷۴
چشمهٔ نوش، ۱۳۷۴
ياد ايام، ۱۳۷۴
‌ دلشدگان، ‌۱۳۷۱
‌آسمان عشق، ۱۳۷۱
سرو چمان، ۱۳۷۰
خلوت گزيده،‌۱۳۷۰
دل مجنون، ‌۱۳۷۰
‌ پيام نسيم، ۱۳۷۰
‌ دستان، ۱۳۶۷

 

 

 

__._,_.___
Recent Activity:
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment